آموزش فناوری اطلاعات و موبایل

مطالب آموزنده و مفید در زمینه کامپیوتر و موبایل

آموزش فناوری اطلاعات و موبایل

مطالب آموزنده و مفید در زمینه کامپیوتر و موبایل

آموزش فناوری اطلاعات و موبایل

به سوی دنیای فناوری اطلاعات

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

آیا تا کنون با این مشکل روبرو شده اید که عکس یا مکالمه ای را در تلگرام به اشتباه پاک کنید؟

در این گونه موارد شما می توانید پیام ها یا عکسی که پاک کرده اید را بازیابی کنید و برگردانید. دو روش برای بازگرداندن اطلاعات تلگرام وجود دارد که در این مقاله قصد دارم در مورد آن ها صحبت کنیم.

روش اول

به دنبال پوشه Telegram Images باشید. این فایل یا در حافظه داخلی گوشی شما و یا در کارت حافظه جانبی گوشی شما وجود دارد. اگر عکس هایی که در تلگرام داشته اید و به هر دلیلی آن ها را پاک کرده اید، مطمئمن باشید که عکس ها از این فولدر پاک نمی شوند. همچنین می توانید برای پیدا کردن این پوشه از یک اپلیکیشن File Manager  استفاده کنید و عکس های خود را برگردانید و ریکاوری کنید.چگونه پیام ها و عکس های پاک شده تلگرام را بازیابی کنیم؟

روش دوم

به پوشه Telegram Cache بروید. برای این کار می توانید از یک اپلیکیشن مدیریت فایل (File Manager) استفاده کنید و به کارت حافظه گوشی خود مراجعه کنید. ما به شما اپلیکیشن مدیریت فایل ES Explorer File manager را پیشنهاد می کنیم. سپس باید این مسیر را طی کنید:

Android —> data —>org.telegram —>cacheچگونه پیام ها و عکس های پاک شده تلگرام را بازیابی کنیم؟

در این فولدر می توانید تمام عکس هایی را که پاک کرده اید را مشاهده کنید و آن ها را برگردانید.

برگرداندن مکالمات و پیام های پاک شده

برای بازیابی مکالمات و چت های پاک شده، نیاز دارید از نرم افزار EaseUS MobiSaver استفاده کنید. ابتدا نرم افزار را دانلود و نصب کنبد، سپس  گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل کنید. سپس گزینه استارت (Start) را انتخاب کنید. این نرم افزار فایل هایی که امکان بازیابی و ریکاور کردن آن ها وجود دارد را به شما نمایش می دهد. سپس با انتخاب گزینه ریکاور (Recover)، فایل های و چت های پاک شده خود را باز گردانید.

با استفاده از این مراحل می توانید چت ها و پیام ها و یا عکس های تلگرام خود را که به هر دلیلی پاک کرده اید را بازگردانید و ریکاوری کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۸
مهندس شهاب عکاشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی